Dag 9 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Claas Tas - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Claas Tas - WaarBenJij.nu

Dag 9

Blijf op de hoogte en volg Claas

08 Mei 2017 | Curaçao, Curaçao

Therapiedag 6
Iedereen is weer wat uitgerust en Claas heeft er weer zin in.
Naemie geeft aan met een zwaartevest gewerkt te hebben, een vestje met 4 kg gewicht wat Claas aan doet. Het lijkt hem meer rust te geven, hij kan zich meer focussen op een best moeilijk spelletje wat ze spelen.
Ook oefenen ze met letters en de bijbehorende klanken. Sommige zijn echt heel moeilijk voor Claas en Naemie wil graag dat de logopedist ook eens meekijkt om Claas hierbij te helpen.
In het water wordt er weer hard gewerkt, Claas laat de dolfijn weer allerlei kunstjes doen, dansen, zwaaien met de vin, gek doen met de tong en als afsluiter mocht Claas visjes geven aan de dolfijn!

Inmiddels zijn we ook gestart met zindelijkheidstraining, met wat tips en tricks van de psycholoog die hier ook aanwezig is. Het vreemde is dat Claas op school wel meedoet om naar de wc te gaan en thuis maakt hij er werkelijk een potje van. We gaan aan de slag en Claas pakt het aardig op.

In de middag zwemmen en snorkelen we nog wat bij het strandje, Bram neemt het buurmeisje mee en Claas wil graag met snorkel en al op de dolfijnenkunstjes nadoen! En Kobus zit met papa op het strand te chillen, indrukwekkend, de golven van de zee, het zand tussen je tenen.

Tot morgennn!

• 09 Mei 2017 - 19:20

Sandra:

Leuk om jullie verhalen te lezen! En wat zal de tijd vliegen. Nog heel veel plezier en succes, hard werken en lekker genieten! We blijven jullie volgen.