Dolfijntherapie Claas 2019! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Claas Tas - WaarBenJij.nu Dolfijntherapie Claas 2019! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Claas Tas - WaarBenJij.nu

Dolfijntherapie Claas 2019!

Blijf op de hoogte en volg Claas

28 April 2019 | Curaçao, Curaçao

Hoi allemaal,

We zijn afgelopen woensdag aangekomen in Curaçao! Een goede vlucht gehad, een snel verloop van vliegveld naar appartement. Even goed uitrusten en dan toch even zwemmen natuurlijk! De eerste nachten verliepen best aardig, om 1 uur wakker en dan rond 5 uur klaarwakker! Goedemorgen, de dag begint. Na een paar dagen zijn we goed geacclimatiseerd en Koningsdag ook op Curaçao meegemaakt.

- Nog wel enorm komisch, we hadden een 'gewone' auto gehuurd, maar ja meneer de auto is er nog niet, na 3x langs de verhuur te zijn geweest (jaja dit is echt Antiliaans) hebben we de auto niet meneer, u krijgt een upgrade! Naar een 12 -persoonsbus?!! Echt hilarisch! Vervolgens zijn we dus met de buren die we van 2 jaar geleden kende met zn 10en naar Koningsdag gegaan. dus ja het kwam allemaal goed!-

Maar morgen gaat de therapie beginnen waar we hier voor komen. Claas is er volledig van bewust, en vraagt dus iedere dag wanneer hij nu kan zwemmen met de dolfijnen, waarschijnlijk zoekt hij de structuur die hij prettig vindt en hij weet ook dat er wat van hem verwacht wordt. Hij heeft er erg veel zin in!

Bon nochi en tot morgen!

• 29 April 2019 - 16:45

Shirley En Rik (en Youp!):

Hallo lieve familie Tas,
    Hahaha, klinkt alsof jullie op de heerlijke Cariben zitten tussen de palmbomen, mooi uitzicht op het strand over de zee......... wij zijn hier niet jaloers hoor! Whaaa!
    Claas, doe die lieve dolfijnen de groeten van ons en geef ze een knuffel. Succes straks, doe je best!